2009. március 27., péntek

Ember a termék mögött... 5.

Jármy Noémi, a Swaddlebees és a Wonderoos pelenkák forgalmazóját kértük meg ezúttal, hogy válaszoljon a kérdéseinkre. Ezúton is köszönjük.

-Melyik márkával foglalkozik? Mióta? Hogyan ismerkedett meg ezzel a márkával?
A mosható pelenkával két éve kerültem kapcsolatba, kisfiam születésekor. Akkor még nagyon kevés márka volt jelen a magyar piacon. Mivel nagyon megtetszett a pelenkázás ilyen módja, és számunkra nagyon bevált, elhatároztam, hogy én is részt veszek a mosható pelenka terjesztésében, hogy minél több emberhez eljusson ez a környezetbarát megoldás. Ezért létrehoztam egy webáruházat. A Magyarországon jelen lévő pelenkák nagy részét elkezdtem forgalmazni. Ahogy egyre jobban megismertem a különböző mosható pelenkákat és láttam, hogy külföldön még mennyiféle van a hazaiakon kívül, elkezdtem keresni valami olyat, ami még itt nem érhető el. Így akadtam a Wonderoos és Swaddlebees pelenkákra, 2008 végén. Azért ezeket a márkákat választottam, mert akkor még Magyarországon egyáltalán nem voltak jelen zsebes pelenkák és úgy láttam ezek nagyon praktikusak és sokak igényét kielégítik.

- Milyen tapasztalatai vannak a magyar "felhasználókkal"?
Szerencsére egyre többen érdeklődnek a mosható pelenka iránt. A Wonderoos pelenka kedvező árával vált vonzóvá. Mivel one size pelnkákról van szó, így az egész pelenkázási időszak alatt használhatóak. A belsejében lévő polár réteg miatt választják sokan, mivel ez szárazon tartja a baba popsiját. A gyors száradási idő is sokakat vonz. A Swaddlebees pelenkákat azok kedvelik akik ragaszkodnak a természetes anyagokhoz, ezeknek a pelenkáknak a belseje nagyon tiszta, vegyszermentes (organic, bio) anyagokból készül, a pamut anyaghoz olyan növényeket használnak, amelyeknél semmiféle vegyszert nem használtak a termesztése során.

- Hogyan lehetne még közelebb hozni az emberekhez a mosható pelenkát?
Számomra fontos, hogy saját tapasztalatommal tudjak segíteni az engem megkeresőknek, ezért sokféle pelenkát kipróbltam gyerekeimmel. Így könnyebben tudok mindenkinek olyat javasolni, ami számára a legmegfelelőbb. Úgy látom, hogy jelenleg csak az internetet gyakran használók kerülnek kapcsolatba a mosható pelenkával. Nagyon sokan még sosem hallottak arról, hogy a tetra pelenkán kívül van más is. Ha ők megnézik a modern mosható pelenka márkákat nagyon elcsodálkoznak. Valahogyan azokhoz az anyukákhoz is el kellene juttatni ezt a módszert, akik nem interneteznek. Ebben az egyik legjobb segítség a védőnői hálózat lehetne. Jó lenne valahogyan a védőnőknek tartani elődadást, bemutatót. Külföldön sokhelyütt, aki mosható pelenkát választ, támogatást kap az államtól. Sajnos mi még ettől messze vagyunk, pedig ezzel sokakat lehetne a mosható pelenkázásra buzdítani.

Nincsenek megjegyzések: