2009. március 7., szombat

Pelenkabetétek I.



Már előző posztokban írtam az egyes pelenkabetétekről, de arra gondoltam, hogy hasznos lehet, ha ezek az információk meg vannak egyben is...hátha valakit éppen csak a betétek érdekelnek :)

(majd pontos méretekkel és körülbelüli árakkal jövök, kiegészítem ezt a cikket)

Zsebes pelenkákhoz kapható mikroszálas betétek. (külön is kaphatóak általában):

- Haute Pockets Breathable One Size pelenka betétjei:
2 db mikroszálas betétet adtak hozzá, egy kisebbet és egy nagyobbat, melyeket akár össze is lehet kapcsolni. Elég vastag darabok, nagyon jó nedvszívók. A nagyobbik betét a hát felé kiszélesedik, jobban illeszkedik a zsebes pelusba (esetleg külön prefoldos peluskülsőbe is jól beleillik).

- bumGenius! One Size zsebes pelenkabetét:
Adtak hozzá 2 db betétet, 1 kicsit (újszülöttnek) és egy one size-t amit patentokkal lehet méretre állítani. (A leírás szerint több mint 4 dl folyadékot tud megkötni.) A nagyobbik betét is téglalap alakú. Mindkét féléből vettem még itthonara. a kisebbik kettéhajtva kukihoz jelentősen megnöveli a kapacitását a pelusnak.

Külön (önmagában) kapható pelenkabetétek:

- Kushies pelenkabetét:

Nagyon praktikus és univerzális darab, minden márkájú pelenka belsőbe és prefoldba beilleszthető plussz nedvszívó réteg. Nem túl vastag, de kellemes anyag. Mivel nem bumszli ezért akár kettő is betehető a pelusba, ha szükséges.


- Kissaluvs Super Soaker Diaper Doubler:

Nevezzük szuper pisifogónak :D
Ez egy vastagabb, de nagyon puha, az eleje felé szélesedő betét. Több színben kapható. (anyagokban nem vagyok jó, de ha jól értem) 2 réteg frottír és 1 réteg polár (?) anyag. Szimpatikus darabok, valóban jó nedvszívással.
(3.49 $)




- Cotton Babies One Size Insert:

Azaz ez egy egy méretes betét. 3 réteg mikroszálas anyagból áll. Ilyet adnak a bumGenius pelusokhoz is. Mivel egy méretes, patenttal állítható, könnyedén bele lehet passzintani a kisméretűre állított zsebes pelusokba is (nagyjából azért minden betéttel megoldható). A jó benne, hogy valóban kitölti a zsebes pelusok zsebét, így nincs olyan hogy valamelyik részre nem kerül a betétből. Persze már pelushoz is jó, prefold vagy tetra helyett, plusz rétegnek. A leírás szerint 4,5 dl folyadékot szív be...azért nálunk volt vele baleset (persze extra nyomásnak volt kitéve, háton hordoztam a gyereket), de ez csak egyszer fordult elő. Tényleg sok pisit elbír.




- WillowSprout Organic Hemp Inserts:

Ez a betét 3 réteg kender anyagból készült. Puha, strapabíró és jó nedvszívó, fehérítetlen, natúr színű. (a leírás szerint jobb nedvszívó, mint a pamut és a mikroszálas és minden mosás után javul a nedvszívóképessége.) 3 méretben kapható. Nekem nagyon tetszik, kis kedvenc lett.




- bumGenius Diaper Doublers / Newborn Inserts (3-pack):

Ez egy újszülött "méretű" betét, ilyet adnak a bumGenius zsebes pelenkához, a one size betét mellé. Azért vettem, mert elég vékony, puha, így ketté tudom hajtani és a szükséges helyen (esetünkben a fütyinél) tudok plusz rétegeket biztosítani, vagy zsebes pelusba a nagy betét mellé teszek 1-2 ilyen picit, ha utazunk, vagy sejtem, hogy kitolódik a következő pelenkacsere.
2 réteg mikroszálas anyagból áll és 3 db van egy csomagban. (6 $/csomag)

1 megjegyzés:

Anna írta...

Nagyon hálás vagyok ezért a blogért, köszönöm. Azért írom ide, mert jó hosszú idő feldolgozni minden infót itt, még nem is sikerült mind, de hála a blognak és szerzőinek végre sikerült eldöntenem, hogy milyen pelust szeretnék használni. Köszönöm és gratula:)