2009. július 2., csütörtök

Ember a termék mögött... 6.

Tóth Andreát és Kendli Szilviát (Bambio.hu) a Woolwikkel, a TotsBots és az ImseVimse magyarországi forgalmazóit faggattuk ezúttal...



-Melyik márkával foglalkoznak? Mióta? Hogyan ismerkedtek meg ezzel a márkával?
- Többgyermekes anyukák révén joggal gondolhatná bárki, hogy már nagyon tapasztalt, mindentudó szülők vagyunk, a mosható pelenkákkal mégis csak 1 évvel ezelőtt ismerkedtünk meg. Korábban már erősen környezettudatos gondolkodásmódunk vezetett el minket a pelenkázás ilyen környezet-, baba-, és pénztárcakímélő változatához. Mivel a gyerekeink hasonló korúak, így közösen ástuk bele magunkat mosható pelenkázás rejtelmeibe. 1-2 próbarendelés után már bizonyossá vált, hogy mindkettőnk babája mosható pelusban fog „feszíteni”, azonban nagyon hamar az is nyilvánvalóvá vált, hogy Magyarországon akkor még rendkívül szűk volt a kínálat, pár márkából válogathattunk csak. Amikor a használat során már letisztult a fejünkben, hogy nekünk melyik pelenka márka vált be igazán, akkor határoztunk úgy, hogy ezzel a pár – Magyarországon még nem kapható – márkával bővítjük a piacot. Így jött létre 2008 végén a Bambio (HUPA Kft.), amely újdonságként a TotsBots, ImseVimse és a Wollwikkel márkákat hozta be az országba. Ezeket a márkákat már korábban is ismertük pelenkázós próbálgatásainkból, külföldi rendelésekből, és mivel Magyarországon ezeket még nem lehetett elérni, úgy gondoltuk, mindenképpen érdemes másoknak is megmutatni, hiszen nekünk annyira beváltak.

- Milyen tapasztalataik vannak a magyar "felhasználókkal"?
- A magyar vásárlók sajnos még mindig kevesen vannak, de szinte hónapról hónapra többen jelentkeznek, hónapról hónapra jelennek meg új arcok. Sőt nem egy olyan anyuka is van, aki a mi saját, személyes behatásunkra döntött az eldobható pelenkák leváltása mellett.


- Hogyan lehetne még közelebb hozni az emberekhez a mosható pelenkát?
- Terveink között szerepel pár olyan ötlet megvalósítása, amivel a magyar közönség felé jobban tudnánk nyitni a mosható pelenkákkal. Egy olyan elképzelés ez, amivel az internetes vásárlás bizonytalanságait tudnánk kikerülni, hiszen a magyar vásárló statisztikák szerint még egyelőre jobban szeret kézből vásárolni. Azaz elballag az üzletig, válogat, tapogat, próbálgat. Azt gondoljuk, hogy ha egy környezettudatos anyuka/apuka, ha még nem ismerte a mosható pelenkákat, de élőben meg tudja nézni, olyan helyszíneken ahová egyébként is sokszor betér, akkor könnyen meggyőzhető lesz ennek a rendszernek a létjogosultságáról. Ezenkívül közkívánatra most indítottunk egy újabb mosható pelenkázós klubot, amelyen már most látjuk, hogy eljönnek olyan anyukák/apukák is akik még sosem találkoztak a mosható pelenkák új generációjával. Továbbá városunkban sikerült a védőnőket is magunk mellé állítanunk, mindenben a támogatásukra számíthatunk. Már kaptunk tőlük meghívást egy baba-mama klubos kiselőadásra is.

Nincsenek megjegyzések: